NeptunesG 2009.01.14. 03:33

csaták

Megküzdöttem ma is az éhségemmel,de nyertem. Kétszer főztem,hol rántott húst,hol "bükfürdőmindenes"t. Nyártalálmánya: rakj bele amid van.--> hát meg lett.

  1. Amid van a konyhában,pakold az asztalra.
  2. Nekem ez volt: hagyma,kolbász(jóféleházi),kukorica (b@nduelle),tejföl,tészta.
  3. Hajrá! Pirítottam hagymát olajon,majd felöntve kicsit vízzel. Adtam hozzá kockázott kolbászt,kicsi vizet majd. Eresztett finom zsíradékot,irult pirult egy ideig.
  4. Hozzáadtam kukoricát,a végén.Csak hogy ízesedjen.
  5. Főztem mellé spagetthi tésztát,tejföllel felöntöttem.
  6. Majd ezeket összeöntöttem,és így lett a csokápik,na jó! A MINDENES.
  7. Bon appetit!

És mindössze 30 perc,ketten,vagy négyen,buliban többen,gyorsabb,alig 10 perc.Hajrá! Ja és kiváló mellé az alkohol bármely formája.és legyen ez egy kis reklám is: rapidreszeg.blog.hu. Igyatok egyetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://gandras.blog.hu/api/trackback/id/tr100876340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taxus_BACCATA 2009.01.14. 03:52:15

Maradtam a tejfölös tésztánál :D
süti beállítások módosítása